Kariera

Inventia jest światowym dostawcą opartych na technologiach mobilnych (2G/3G/LTE, LTE Cat. M1, NB-IoT) i GPS/GNSS urządzeń telemetrycznych i lokalizacyjnych (moduły RTU, telesterowniki PLC, bramy komunikacyjne, rejestratory, rozwiązania bateryjne). Nasze referencje to ponad 120 000 modułów pracujących w 60 krajach świata. Inventia oferuje otwarte i skalowalne systemy, bazujące na sprawdzonych standardach przemysłowych, przyjazne narzędzia konfiguracyjne i integracyjne, zapewniające łatwe połączenie z posiadanymi przez użytkownika systemami SCADA, relacyjnymi bazami danych oraz systemami zarządzania i analizy danych. Rozwiązania Inventii to także elementy i systemy Przemysłowego Internetu Rzeczy (IIoT) oraz interaktywny system wizualizacji i raportowania w technologii chmury, z dostępem z poziomu urządzeń mobilnych.

Benefity

Prywatna opieka medyczna

opieka-medyczna

Ubezpieczenia grupowe

ubezpieczenie-grupowe

Karta MultiSport

karta-multisport

Wyjazdy integracyjne

wyjazdy-integracyjne

Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

szkolenia

Praca w prężnym zespole

praca-w-zespole

Wysoka kultura organizacyjna

kultura-organizacyjna

Międzynarodowe środowisko pracy

miedzynarodowe-srodowisko-2

Obecnie poszukujemy

Dyrektor pionu sprzedaży i marketingu

Czytaj

Administrator IT

Czytaj

Monter urządzeń elektronicznych

Czytaj

Pracownik Działu Obsługi Klienta – Specjalista ds. Logistyki

Czytaj

Obecnie poszukujemy

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, prowadzimy obecnie nabór na stanowisko:

Dyrektor pionu sprzedaży i marketingu

 

Opis stanowiska:

Do naszego zespołu poszukujemy kreatywnej i niebojącej się wyzwań osoby, która pokieruje Pionem Sprzedaży i Marketingu w obszarach sprzedaży, marketingu, obsługi klienta. Działamy na rynku B2B, docierając do Klientów na całym świecie. Jeśli spełniasz poniższe wymagania, zapraszamy Cię do procesu rekrutacyjnego!

Twój zakres obowiązków:

  • Rozwój i realizacja strategii sprzedażowo-marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji (digital marketing).
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystaniem nowych i tradycyjnych kanałów komunikacji, a także budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami.
  • Wyszukiwanie nowych obszarów działań (zastosowań dla produktów).
  • Tworzenie i realizacja rocznych planów sprzedaży zgodnie z wyznaczonymi celami.
  • Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, planowanie, zarządzanie oraz kontrola budżetu pionu.
  • Efektywne zarządzanie zespołem sprzedaży, marketingu, działu obsługi klienta.
  • Mapowanie i wdrażanie oraz optymalizacja procesów w obszarze sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, odpowiedzialność za realizację wyznaczonych KPI.
  • Prowadzenie na bieżąco analizy rynkowej, szybkie dostosowywanie strategii do zmieniających się warunków rynkowych.
  • Współpraca w zakresie optymalizacji stanów magazynowych i mocy produkcyjnych.
  • Negocjacje handlowe, sporządzanie umów, systematyczne prowadzenie przeglądu umów zawartych z klientami.
  • Ścisła współpraca z zarządem spółki i działem technicznym.
  • Udział w targach i spotkaniach branżowych.

 

Kwalifikacje wymagane:

  • Minimum 4-letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu zespołem sprzedaży i marketingu w branży IoT, IIoT, telemetrii, automatyki, telekomunikacji, IT lub pokrewnych.
  • Dobra znajomość rynku dla ww. branż.
  • Posiadanie udokumentowanych sukcesów w budowaniu strategii sprzedaży produktów technologicznych, pozyskiwaniu nowych klientów i obszarów działalności.
  • Zdolność do podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
  • Doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania CRM w roli właściciela procesów lub pokrewnej.
  • Posiadanie szerokiego zakresu umiejętności negocjacyjnych, budujących długofalowe relacje z klientami.
  • Umiejętność pracy z liczbami, analizowanie i wyciąganie wniosków.
  • Podejście „can do” i gotowość do ciągłego doskonalenia kompetencji.
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji.
  • Doskonałe kompetencje organizacji pracy własnej i zespołu.
  • Odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie w realizację zadań własnych i zespołu.
  • Znajomość i rozumienie wewnętrznych procesów towarzyszących sprzedaży.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1/C2), w mowie i piśmie – częste kontakty handlowe z Klientami zagranicznymi.

 

Kwalifikacje mile widziane:

  • Znajomość zagadnień sprzedaży produktów technologicznych w firmach produkcyjnych.
  • Znajomość zagadnień technicznych związanych z branżą IIoT/IoT/telemetrii/automatyki/IT na poziomie pozwalającym na swobodną rozmowę z klientem.

 

Kompetencje:

  • Silna wewnętrzna motywacja – nie wszystko przychodzi nam tak łatwo, jakbyśmy tego chcieli, dlatego umiejętność zachowania zaangażowania i wytrwałości są kluczowymi cechami.
  • Musisz być graczem zespołowym – tylko tak działamy.
  • Rzetelność i terminowość – musimy móc na sobie wzajemnie polegać.
  • Samodzielność i odpowiedzialność – zdolność do podejmowania decyzji, nawet tych trudnych oraz umiejętność wzięcia za nie pełnej odpowiedzialności to cechy lidera, jakiego poszukujemy.
  • Komunikatywność – ponieważ będziesz pracował(a) z klientem i w zespole, kluczowa jest umiejętność jasnego i rzeczowego wyrażania swoich myśli, potrzeb, pomysłów.
  • Ciekawość – z doświadczenia wiemy, że ciekawość otaczającego świata i chęć stałego poszerzania swoich horyzontów jest cechą dobrych menedżerów.
  • Kreatywność – cenimy w ludziach ich zaangażowanie w realizację zadań i umiejętność spojrzenia na zagadnienie z różnych perspektyw.

 

Uwaga: aplikacje bez wskazanego oczekiwanego wynagrodzenia brutto dla UoP i/lub netto dla B2B (w zależności od preferencji) nie będą rozpatrywane.

 

Oferujemy:

  • Miejsce pracy: w siedzibie firmy Warszawa-Ursynów, ul. Poleczki 23
  • Elastyczne warunki zatrudnienia (umowy o pracę lub B2B).
  • Auto służbowe dla UoP.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Pracę w firmie dostarczającej rozwiązania telemetryczne, o ugruntowanej pozycji w ponad 65 krajach na świecie.

 

Benefity:

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Elastyczny czas pracy
  • Spotkania integracyjne
  • Służbowy telefon do użytku prywatnego
  • Służbowy samochód do użytku prywatnego
  • Kawa/herbata
  • Parking dla pracowników
Aplikuj

Aplikując na opublikowaną przez nas ofertę pracy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Poleczki 23, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Dyrektor pionu sprzedaży i marketingu.”

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w rekrutacji.

Administratorem danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest spółka INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Poleczki 23, 02-822 Warszawa, zwana dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych, kontakt ze Specjalistą ds. ochrony danych osobowych – e-mail: abi@inventia.pl lub listownie na adres siedziby Spółki.

Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz ewentualnie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez INVENTIA Sp. z o.o. rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W tym celu INVENTIA Sp. z o.o. będzie przetwarzać dane osobowe kandydata w oparciu o prawnie uzasadniony interes INVENTIA Sp. z o.o., polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.”

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 lata od daty zakończenia procesu rekrutacji.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia (w zakresie w jakim przetwarzanie nie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji.

Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO oraz prawo do przenoszenia danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.

Obecnie poszukujemy

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, prowadzimy obecnie nabór na stanowisko:

Administrator IT

 

Opis stanowiska:

Poszukujemy administratora IT do wzmocnienia naszego zespołu. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za rozwój i utrzymanie środowisk IT w grupie kapitałowej (dwie spółki w tej samej siedzibie) – w przeważającym zakresie chmurowych, infrastruktury sieciowej LAN oraz WAN, firewalli (WatchGuard), baz danych (MongoDB, PostgreSQL), stacji roboczych użytkownika (Windows 10/11Pro), chmurowego systemu wew. telefonii. Do obowiązków zatrudnionej osoby należało będzie również monitorowanie wybranych systemów i aplikacji, analiza konfiguracji pod kątem bezpieczeństwa rozwiązań oraz bieżące uzupełnianie bazy wiedzy, w tym dokumentacji wdrażanych rozwiązań. Od czasu do czasu zadzwonimy też z bieżącymi, niecierpiącymi zwłoki problemami. Pracując w Inventii będziesz realizował wiele ciekawych zagadnień dla różnych branż, zaczynając od wod-kan, przez geolokalizację dzikiej zwierzyny czy ciężarówek, po zagadnienia z zakresu ochrony katodowej, agroinżynierii czy ochrony środowiska. Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu ActiveDirectory, środowiskami w AWS i/lub Azure, wdrażaniu nowych systemów i usług, lubisz się uczyć i jesteś osobą nastawioną na rozwiązywanie problemów, to zapraszamy Cię serdecznie do naszego zespołu!

Kwalifikacje wymagane:

  • Udokumentowane doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu rozproszonymi i złożonymi środowiskami IT.
  • Bardzo dobra znajomość ActiveDirectory, usług AWS – certyfikaty potwierdzające zdobytą wiedzę będą dodatkowym atutem.
  • Wykształcenie kierunkowe: telekomunikacja/ IT lub pokrewne.
  • Doświadczenie w zakresie wdrażania polityk RODO – administracja danymi osobowymi, opracowywanie i aktualizacja polityk bezpieczeństwa.
  • Minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i literatury fachowej.

 

Kwalifikacje mile widziane:

  • Dobra znajomość Zabbix i Azure.
  • Doświadczenie z zakresu cybersecurity, np. we wdrażaniu stosu norm ISO 2700x.

 

Kwalifikacje mile widziane:

  • Znajomość zagadnień sprzedaży produktów technologicznych w firmach produkcyjnych.
  • Znajomość zagadnień technicznych związanych z branżą IIoT/IoT/telemetrii/automatyki/IT na poziomie pozwalającym na swobodną rozmowę z klientem.

 

Kompetencje:

  • Umiejętność planowania – zdolność do planowania własnego czasu pracy, dostarczanie produktów w umówionych terminach.
  • Samodzielność – napotkasz wiele ciekawych zagadnień do rozwiązania i będziesz pierwszą linią ich rozwiązywania; zazwyczaj będziesz też decydował(a) o podejściu do zagadnień.
  • Komunikatywność – ponieważ będziesz pracował(a) w zespole, kluczowa jest umiejętność jasnego i rzeczowego wyrażania swoich myśli, potrzeb.
  • Ciekawość – jeśli czegoś nie rozumiesz w zadaniu, albo zlecony element nie pasuje do reszty układanki, to dobrze będzie jeśli zapytasz o szczegóły i intencje.
  • Kreatywność – cenimy w ludziach ich zaangażowanie w realizację zadań i umiejętność spojrzenia na zagadnienie z różnych perspektyw, w tym Klienta.

 

Uwaga: aplikacje bez wskazanego oczekiwanego wynagrodzenia brutto dla UoP i/lub netto dla B2B (w zależności od preferencji) nie będą rozpatrywane.

 

Oferujemy:

  • Elastyczne godziny pracy (start 700 – 900), prywatna opieka medyczna, karta sportowa.
  • Miejsce pracy: w siedzibie firmy Warszawa-Ursynów, ul. Poleczki 23.
  • Forma zatrudnienia: UoP lub B2B – w pełnym wymiarze czasu pracy, podzielone na dwie spółki.

 

Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Elastyczny czas pracy
  • Spotkania integracyjne
  • Kawa/herbata
Aplikuj

Aplikując na opublikowaną przez nas ofertę pracy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Poleczki 23, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Administrator IT.”

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w rekrutacji.

Administratorem danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest spółka INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Poleczki 23, 02-822 Warszawa, zwana dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych, kontakt ze Specjalistą ds. ochrony danych osobowych – e-mail: abi@inventia.pl lub listownie na adres siedziby Spółki.

Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz ewentualnie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez INVENTIA Sp. z o.o. rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W tym celu INVENTIA Sp. z o.o. będzie przetwarzać dane osobowe kandydata w oparciu o prawnie uzasadniony interes INVENTIA Sp. z o.o., polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.”

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 lata od daty zakończenia procesu rekrutacji.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia (w zakresie w jakim przetwarzanie nie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji.

Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO oraz prawo do przenoszenia danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.

Obecnie poszukujemy

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, prowadzimy obecnie nabór na stanowisko:

Monter urządzeń elektronicznych

 

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za montaż i uruchamianie urządzeń elektronicznych, czyli m.in. ich składanie w obudowy, obsługę z użyciem przygotowanych narzędzi i instrukcji, pakowanie. Portfolio obejmuje urządzenia z obszaru telemetrii, automatyki (sterowniki PLC), agroinżynierii, ochrony katodowej, lokalizacji pojazdów, monitoringu dzikich zwierząt i wielu, wielu innych – zachęcamy do zapoznania się z naszą firmą na stronie WWW.

Kwalifikacje wymagane:

  • Biegła znajomość (C1/C2) języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Wysoko rozwinięte zdolności manualne, w tym doświadczenie w lutowaniu z użyciem stacji lutowniczej.
  • Udokumentowane minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku związanym z produkcją urządzeń.
  • Obsługa komputera (Windows, Office, Outlook).

 

Kwalifikacje mile widziane:

  • Wykształcenie techniczne: średnie – elektronika, telekomunikacja lub pokrewne lub hobbystyczne zamiłowanie do elektroniki.

 

Kompetencje:

  • Rzetelność i terminowość – musimy móc na sobie wzajemnie polegać.
  • Skrupulatność – od tego zależy jakość produkowanych przez nas urządzeń.
  • Komunikatywność – ponieważ będziesz pracował(a) w zespole, kluczowa jest umiejętność jasnego i rzeczowego wyrażania swoich myśli, potrzeb.
  • Ciekawość – jeśli czegoś nie rozumiesz w zadaniu, albo zlecony element nie pasuje do reszty układanki, to dobrze będzie, jeśli zapytasz o szczegóły i intencje.

 

Uwaga: aplikacje bez wskazanego oczekiwanego wynagrodzenia brutto dla UoP i/lub netto dla B2B (w zależności od preferencji) nie będą rozpatrywane.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub współpraca w ramach umów cywilnoprawnych.
  • Praca w siedzibie firmy, bez delegacji, w godz. 7:00-15:00.
  • Pakiet socjalny dla UoP (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe).
  • Nowoczesne biuro i zaplecze techniczne.
  • Pracę w doświadczonym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą.

 

Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Spotkania integracyjne
  • Kawa/herbata
Aplikuj

Aplikując na opublikowaną przez nas ofertę pracy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Poleczki 23, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Monter urządzeń elektronicznych.”

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w rekrutacji.

Administratorem danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest spółka INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Poleczki 23, 02-822 Warszawa, zwana dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych, kontakt ze Specjalistą ds. ochrony danych osobowych – e-mail: abi@inventia.pl lub listownie na adres siedziby Spółki.

Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz ewentualnie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez INVENTIA Sp. z o.o. rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W tym celu INVENTIA Sp. z o.o. będzie przetwarzać dane osobowe kandydata w oparciu o prawnie uzasadniony interes INVENTIA Sp. z o.o., polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.”

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 lata od daty zakończenia procesu rekrutacji.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia (w zakresie w jakim przetwarzanie nie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji.

Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO oraz prawo do przenoszenia danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.

Obecnie poszukujemy

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, prowadzimy obecnie nabór na stanowisko:

Pracownik Działu Obsługi Klienta – Specjalista ds. Logistyki

 

Opis stanowiska:

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za obsługę przesyłek krajowych i międzynarodowych, zarządzanie stanami magazynowymi, bieżącą komunikację wewnętrzną (m.in. z działem handlowym, działem księgowości, działem produkcji) oraz zewnętrzną (agencje celne, urzędy celne).

Zakres obowiązków: 

  • Obsługa wysyłek krajowych i zagranicznych (eksportowych i importowych).
  • Fakturowanie realizowanych zamówień (system Vendo – zapewniamy szkolenie).
  • Obsługa dokumentów celnych: importowych i eksportowych (UE, poza UE).
  • Przygotowywanie towaru do wysyłki.
  • Współpraca w zakresie określania zapotrzebowania dla działu produkcji.
  • Kontakt z firmami kurierskimi, agencjami celnymi, urzędami celnymi.
  • Kontrolowanie i zarządzanie stanami magazynowymi.

 

Kwalifikacje wymagane:

  • Doświadczenie w realizacji procesu sprzedażowego od strony: kompletacji zamówienia, dokumentów niezbędnych do sprzedaży towarów i usług w kraju, UE, poza UE.
  • Znajomość zagadnień celnych (eksportowych i importowych) na terenie UE oraz poza UE, w szczególności procesów, umiejętności doboru kodów CN, PCN dla produktów.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie.
  • Biegła obsługa komputera, doświadczenie z dowolnym programem do obsługi magazynu i fakturowania, znajomość pakietu Office.

 

Kompetencje:

  • Zaangażowanie – procesy związane z obsługą Klienta traktujemy bardzo poważnie. Tylko dzięki wysokiemu zaangażowaniu własnemu możemy je stale udoskonalać.
  • Komunikatywność – ponieważ będziesz pracował(a) w zespole i będziesz miał(a) kontakt z Klientem krajowym i zagranicznym, kluczowa jest umiejętność jasnego i rzeczowego wyrażania swoich myśli, potrzeb – po polsku i angielsku, zarówno w mowie jak i w piśmie.

 

Uwaga: aplikacje bez wskazanego oczekiwanego wynagrodzenia brutto dla UoP i/lub netto dla B2B (w zależności od preferencji) nie będą rozpatrywane.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub współpraca w ramach umów cywilnoprawnych.
  • Praca w siedzibie firmy, bez delegacji.
  • Pakiet socjalny dla UoP (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe).
  • Nowoczesne biuro i zaplecze techniczne.
  • Pracę w doświadczonym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą.

 

Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Spotkania integracyjne
  • Kawa/herbata
Aplikuj

Aplikując na opublikowaną przez nas ofertę pracy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Poleczki 23, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Pracownik Działu Obsługi Klienta – Specjalista ds. Logistyki.”

Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym udział w rekrutacji.

Administratorem danych osobowych w ramach procesu rekrutacji jest spółka INVENTIA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Poleczki 23, 02-822 Warszawa, zwana dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych, kontakt ze Specjalistą ds. ochrony danych osobowych – e-mail: abi@inventia.pl lub listownie na adres siedziby Spółki.

Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz ewentualnie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez INVENTIA Sp. z o.o. rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W tym celu INVENTIA Sp. z o.o. będzie przetwarzać dane osobowe kandydata w oparciu o prawnie uzasadniony interes INVENTIA Sp. z o.o., polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.”

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 lata od daty zakończenia procesu rekrutacji.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia (w zakresie w jakim przetwarzanie nie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji.

Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO oraz prawo do przenoszenia danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.