Skorzystaj z formularza online, a otrzymasz informacje o statusie naprawy, a my będziemy w stanie sprawniej obsłużyć Twoje zgłoszenie.

WITAMY W SERWISIE FIRMY INVENTIA

Inventia dokłada wszelkich starań, aby dostarczać urządzenia telemetryczne i lokalizacyjne najwyższej jakości, spełniające oczekiwania nawet najbardziej wymagających Klientów i ich aplikacji. W celu zapewnienia pełnej satysfakcji z użytkowania naszych urządzeń, oferujemy kompleksowe usługi serwisowe oraz przejrzyste Warunki Gwarancji

Doświadczony i wykwalifikowany zespół serwisowy szybko i niezawodnie przeprowadzi naprawę, przegląd lub kalibrację Twojego urządzenia. Dzięki usłudze zgłoszenia poprzez FORMULARZ ONLINE, otrzymasz e-mail z informacją o kolejnych etapach usługi. W przypadku usługi płatnej prześlemy szczegółowy kosztorys, a naprawę wykonamy dopiero po otrzymaniu Twojej akceptacji. Każdy moduł po naprawie jest testowany pod kątem bezpieczeństwa i sprawności technicznej.

Procedura Zgłaszania Reklamacji 

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny ONLINE
  • Otrzymasz go na podany adres e-mail jako potwierdzenie przesłania zgłoszenia.
  • Wydrukowany formularz dołącz do przesyłki.
  1. Przesłanie urządzenia
  • Zapakuj urządzenie w oryginalne opakowanie lub inne zabezpieczające przed uszkodzeniem w transporcie.
  • Wyślij przesyłkę na adres naszego serwisu: Inventia Sp. z o.o. Dział Serwisu, Poleczki 23, 02-822 Warszawa

Warunki Gwarancji

  1. Okres gwarancji: na moduły telemetryczne udzielamy 36-miesięcznej gwarancji, licząc od daty zakupu. Na urządzenia CoolSens udzielamy 24-miesięcznej gwarancji, licząc od daty zakupu.
  2. Zakres gwarancji: gwarancja obejmuje wady fabryczne powstałe z winy producenta, ujawnione w trakcie prawidłowego użytkowania urządzenia.
  3. Wyłączenia gwarancji: gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z:
  • niewłaściwej instalacji lub użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi.
  • uszkodzeń mechanicznych, chemicznych lub termicznych spowodowanych przez czynniki zewnętrzne.
  • modyfikacji lub napraw dokonanych przez nieautoryzowane serwisy.
  1. Jeżeli w trakcie realizacji przez Gwaranta obowiązków z tytułu gwarancji okaże się, że zgłoszony Towar posiada uszkodzenie niepodlegające gwarancji i konieczne okaże się dokonanie jego naprawy, wówczas Gwarant powiadomi o tym fakcie Nabywcę oraz przedstawi mu ofertę na wykonanie naprawy. Wykonanie czynności w ramach niniejszego ustępu nie jest wykonaniem uprawnień z tytułu gwarancji.
  •  przypadku odrzucenia lub braku akceptacji oferty na naprawę Towaru w terminie 30 dni, Nabywca zostanie obciążony opłatą diagnostyczną oraz kosztami usługi logistycznej w wysokości 160 PLN netto, a nienaprawiony Towar zostanie odesłany lub Nabywca może zlecić Gwarantowi jego utylizację.
  • za usługi wykonane w ramach pkt 1 i 2, Gwarant każdorazowo wystawi fakturę VAT dla Nabywcy.

Realizacja Naprawy

  • Czas naprawy: dołożymy wszelkich starań, aby naprawa została zrealizowana w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania urządzenia.
  • Informacja o statusie: na bieżąco informujemy o postępie prac serwisowych drogą mailową.

Serwis Pogwarancyjny

Po upływie okresu gwarancji oferujemy profesjonalny serwis pogwarancyjny:

  • Diagnoza i naprawa: wykonujemy kompleksowe przeglądy, diagnozy i naprawy urządzeń.
  • W przypadku odrzucenia, braku akceptacji oferty na naprawę Towaru w terminie 30 dni lub braku możliwości naprawy urządzenia, Nabywca zostanie obciążony opłatą diagnostyczną oraz kosztami usługi logistycznej w wysokości 160 PLN netto, a nienaprawiony Towar zostanie odesłany na koszt Nabywcy lub Nabywca może zlecić Gwarantowi jego utylizację.
  • Części zamienne: korzystamy wyłącznie z oryginalnych części zamiennych, zapewniających pełną kompatybilność i niezawodność.
  • Sprawdź, czy Twoje urządzenie jest zgodne z najnowszymi standardami komunikacji: Wyłączanie technologii 2G/3G
  • Wsparcie techniczne: służymy fachowym doradztwem w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń pod adresem: serwis@inventia.pl 

Dział Wsparcia Technicznego

Nasz zespół ekspertów jest do Twojej dyspozycji:

  • E-mail: bok@inventia.pl
  • Telefon: +48 545 32 15
  • Baza wiedzy: zarejestruj się na BOK INVENTIA i skorzystaj z poradników, instrukcji oraz innych udostępnionych materiałów.

Zapytania odnośnie toczących się zgłoszeń serwisowych prosimy przesyłać na: